Helg!

Äntligen hekg så himla skööönt!
Nu när jag precis skulle skriva så hörde jag något jamande och det var tur att jag kollade för Mary var instäng i en garderob! :O Stackarn :'( undrar hur länge hon har varit där.. men det var tur att jag kollade i garderoben..! Nu är hon jättekelig och hoppas hon inte har varit där så länge..
Nu sitter jag och käkar ballerina och ser på tv, fast det verkar inte vara något bra ska se på Animal planet om det finns något där. Sex and the city är ju int längre :( Det bara slutade helt plötsligt! De sa ingenting..... ååh! Jag som följde de.. hehehe XD men jaja snart börjar IDOL!!!! :D:D:D:D<3<33
hahha de visade nyss en reklam på tv med en film som är biopremiär :) komme inte ihåg vad den hette xD men den verkar bra :D!! hihi
Jag har verkligen blivit tokig i ica reklamen fläskkotlett hahahahha xD man får den så lätt på hjärnan haha!!!
Men nu är det iaf helg nice! men ska se tv nu och se om man kan spela ngt på datan kasnke ;) kram!

det går inte att ladda upp bild :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback