Vet inte vad jag ska ha för rubrik xD

Det är skönt med helg och nu vill man inte till skolan..! vill ha lov nu! Det känns bra att jag börjat här men ändå inte känner ju ingen :( Hoppas jag kommer in i klassen och kan prata så med alla som de gör.. hps det bara är såhär i början..
Men nu sitter jag här vid datan och gör inte så mkt fundera på att göra klart det med engelskan, översätta texten och gosorna fast de är ju till tors så är inte så brottom, på tal om engelska jag HATAR verkligen engelska (A) Och nu kom jag på jag skulle baka idag ska nog göra det nu då hihi tänkte baka drömmar och femminuterskola :D och kanske ngt bröd :) det var längesen jag bakade :P hihi jag vet inte varför jag kom på det nu helt plötsligt hehe ;)
Nu är helgen slut men snart kommer en ny helg : Dhiih snart är det höslov :D hhee
kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback