Lucia igår med kuliga skratt :D hahahah

Hej!
Ett tag sen jag bloggade! Tänkte jag skulle blogga igår för det var ju lucia, nog många som gjorde de :P Fast jag blggar idag om det ist ;)
Gick lucia från kl 07.00 till 10.00 igår! Vi hade jättekul hahahhaha!
Våra första framträdanden gick som en dans :) Men när vi kom till intex tror jag det var så var det en när vi stod där framme som åkte ner med en stol skitfort så det såg jättekul ut hahaha! så man började skratta lite hehe :P
När vi va på konsum gick det bra :) Sen på calles färg hahah så pinsamt! 
VI gick in och sjöng luciasången, då började telefonen ringa, någon kom in genom dörren så den plingade, och någon gick och tog kort hahaha vi kunde inte hålla oss! Så vi började skratta när vi sjöng hahaha! Sen när vi skulle börja sjunga igen, det gick verkligen inte hahaha! Undrar vad de tänkte egentligen!
Nu när man bara tänker på det så börjar man skratta! hahhahha men kul hade vi iaf! Kanske lite föör kul :P
Klockan 17.00 gick vi runt i affären på ica , man hade skratten i kinderna hhhaa
Nu ska jag egentligen inte sitta här och blogga för måste öva på engelska och historia prov som jag har på tors.. nu tänker ni nog att jag kan ju öva imorn, nej det kan jag inte, inte mkt för vi har luciauppträdande imorron! De sista :'( neej! Så himla kul har det varit. Nu har man blivit van vid att gå på övningar! Vill inte att det ska va slut även fast det har varit lite jobbigt ibland.... 

Men måste gå nu! Hoppas ni orkade läsa allt och fick er ett gott skratt :D!
STORA KRAMAR!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback