Navelsmycke!

Idag fick jag ett av mina navelsmycken :) den körsbär har de på mig :P kan lägga in en bild sen :D Får säkert de andra imorn då :P Nu är det helt mulet ute  såg nyss ut som att det skulle bli åska igen-.-
Igår badade vi i mammas jobbarkompis pool det var faktiskt varmt det brukar vara rätt kallt i sånna annars ;)
Längtar till augusti men ändå inte.. jag längtar för det är rixfm festival och jag kommer få se E.M.D för tredje gången :) hihih jag längtar inte för då är nästan sommarlovet slut...
Jag fyller år snart :) hihih bara 11 dagar kvar :D fyller redan 17! känns inte som man är 18 nästa år!  men jaja ska väl göra något nu.. ses!


bilden är lite suddig -.-

Kommentarer

Postat av: Emelie Talvis

snyggt!

Postat av: Emelie Talvis

snyggt!

Postat av: Emelie Talvis

svar: tack :)

Postat av: Eroooticaaa

Hejhej! Kolla gärna in min sex och kärleksblogg! Har öst på med en massa inlägg idag och kommer göra det ikväll också eftersom jag åker bort en vecka snart och inte kommer kunna skriva:) Men jag har en massa kategorier som för henne/honom, noveller, myter, sextips, relationer, veckans sexställning osv :)



Tack på förhand!

Postat av: felicia

nu är bilden framme ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback