3 dagar!

Nästa vecka blir en slappvecka :) alltså efter skolan hahha vi går bara 3 dagar nästan vecka:)
Tiden går jättefort nu och det är snart sommar :D Jag vet vad jag ska ha på mig på skolavslutningen kan snart lägga upp en bild på min klännning.
Söndag idag och det betyder att det är skola imorn :| men dagen kommer gå fort hehe ska till tandläkaren kl 9 så får lite sovmorgon så sköönt! Slutar redan klockan två tror jag :D fast på tis slutar jag 11 hihiihihih

Dagen har gått sakta idah.. vet inte varför klocka är bara halv fyra snart.. okej det kanske va mycket men nyss var klockan 1... har suttit med scrapboking sen 10 imorse och är äntligen klar! Det är en sak till skolan så då valde jag att göra med scrapboking...
Nej nu ska jag nog gå in på bdb lite och sen får man se vad man hitta på!

Hejdå alla bloggläsare!<3

(Det går visst inte att lägga upp en bild men jag lägger upp en bild på klänningen en annan dag !! see YA!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback