Helg!

Nu är det äntligen helg! Men vad ska man hitta på.... Skulle egentligen sova i husvagn men blev inte så =( ska göra det nästa vecka istället :D

På måndag ska man till tandläkaren :| det är för min tand det är något skit! Det är som att det har vuxit ihop med kinden helt knäppt! ´Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag.... får väl plugga lite från skolan...

Det är inte alls många dar i skolan kvar jippi!!!!!!! LÄNTAR SÅÅÅÅÅÅ till sommaren<3<3<3<3

aja men hps många läser min blogg :D det hade varit kul med lite kommentarer med ;)

ha det bra alla!//KRAM<3


En sööt bild på lilla Rune :)<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

sommaren är korooort, det mesta regna booort men nu är den här så ta för dig solen skiner iddaaagg hahaha vet inte hur den går

snart har vi gått ett år :) :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback