Inte långt kvar!

Det är bara 21 dagar kvar tills vi slutar!! Det är ju ingenting :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D jag längtar så himla mycket till sommaren.. Har väntat på det hela året! HHEEHE jag började redan räkna ner när det var 17 veckor kvar (A) Jag längtar verkligen inte till sommaren hahhahhhahahhha mina vänner tyckte jag va knäpp när jag sa hur många dagar det var kvar när det kanske va 80 ngt :P

Idag har inte hänt så mycket... sedde fram emot denna helgen men det blev inget av de... men nu längtar jag til torsdag! Vi går ju bara mån-ons nästa vecka =D
Veckan som var nu har varit otur! När jag och Jonna var på hemköp i halmstad så skulle jag visa henne ngt så skulle jag ta upp armen och peta på Jonna och säga till henne men innan jag hann de så sa Jonna akta och jag bara slängde upp armen i ngn annan som gick förbi, rakt i hennes mage med! Jag bara oj förlåt och hon bara det är ingen fara.. Jag kände mig så dum men vi skrattade åt de efteråt hahahhahahah..
På svenskan i onsdags så var det helt tyst på lektionen och då hade vi stora ordböcker och skulle leta upp ord och sen helt plötsligt så PANG! jag tappade boken i golvet HAHAHHAHAHAHHAHAHA läraren ba klara den sig? hihihihiihihihihi

Vill bara säga med att jag fick VG på de vi gjorde i bilden =) så glad jag blir hihihihihiihih

Sammanfattning av nästa vecka!
Måndag- Tandläkaren för det jag skrev i förra att de växer ihop men det är bättre nu :)
Tisdag- Redovisa i skrivande :P Kolla på piercing och köpa =)
Onsdag- Nationella prov i matte :|
Torsdag- LEDIG! sova i husvagn =)
Fredag- LEDIG!
Lördag- HELG!
Söndag- HELG!

HAHAHAHAHAHAHAHAH Lakrits kom och jamade då lyfte ja upp honom och just som jag reste mig så fick kaktusen i röven! hahahahhahah den rev mig hhahahahahaahahhaahahah =)
ska gå nu men ha de bra =)<3

En sööt bild på Mary=) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback