Lång dag...

Nu var det ett tag sen jag kom hem hehe :) Har musikprov imorn men det komer nog inte bli så svårt men måste öva snart igen nu när jag har skrivit här :P (22,46) Vi har digitalt skapande prov med men det kommer gå värre :O Skönt att det snart är helg!!

Idag har jag varit i skolan vi slutade lite tidigare :D har druckit varm chokladmjöl i kaffemaskinen i skolan xD hehe... Idag var sista avsnittet av Andra Avenyn =( hoppas det blir en forts!! Hoppas att alla avsnitt sänds i repris helt från början :) det hade varit najs har inte sett alla avsnitt :P
Ska bli kul i helgen :D:D:D:D:D:D:D hihihihihihihihihi <3<3<3<3

Klockan börjar bli rätt mycket ska lägga mig snart men ska gå och öva på musiken lite nu vi ses imorn!
//kramis alla!<3

Kommentarer

Postat av: carmen

awww jag missade andra avenyn idag har sovit hela dagen nästan tror det e nån förkyldning på gång :( men men får se snart helg jaa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback