RÖSTA!



Idag har det varit en vanlig dag i skolan.. Jag måste bara säga jag fick VG på ljudteknik :D! ihi
Idag hade man foto hehe och jag och en till tog ca 120 bilder! hehe va lite kul xD
Har duschat nu precis måste egentligen göra svenska och matte :/ så jobbigt!
Börjar bli förkyld tror jag :( NEJ! får verkligen inte bli det till fredag! för då ska vi luciakandidater sjunga i ishallen. Det är ishockeymatch och innan den börjar så ska vi sjunga nationalsången :) så himla coolt egentligen :P
Det är coolt för idolerna sjönng på en ishockeymatch (det var innan elin åkte ur) .
Men jag får väl fortsätta och plugga..
På tors har jag sång och jag vet vilken låt jag ska sjunga :D! hihi

KRAM alla!

Kommentarer

Postat av: N

Hejsan! jag ska byta bloggnamn till

www.nattayouknow.blogg.se

Kan du länka den och följa & kommentera, pusssålänge.. <3

Postat av: n

sv.visst§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback