Lite saker från idag ;)



Hej!
Idag har det varit en kall och seg dag!
Det är så kallt och regnigt ute nu! Ska bli snö snart med :(!
Idag är det den dagen man har så många lektioner! Fast har ingen data hihi som alla andra i klassen har hehe :D
När man kom hem så skulle man till optikern och de sa att jag har en sån svag syn så det finns inte på linser! Så min syn har förbättras nu ska jag bara ha glasögon när jag anstränger ögonen som läser och så :) så skönt!!
På fotografisk bild så gjorde jag om bilder jag tagit till nästa vecka så nu är man klar med de :)
Just nu sitter jag och lyssna på Eric Saade på spotify och tänkte göra om bilder men orkar inte xD så kanske ska spela lite piano o sjunga eller ngt :) Men nu måste jag gå så uppdaterar imorn :)
Här kommer lite bilder :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback