Till alla idioter som kommenterar skit!

Ni som håller på att kommentera massa saker om att jag är så ful och äcklig och sjunger dåligt och jag vet inte allt! Vet ni jag skiter i vad ni skriver men om ni inte har något vettigt att skriva så behöver ni inte ens besöka min blogg!
Om ni tycker det är skönt att slippa mig på LBS, varför besöker ni ens min blogg då? :S
Det är så himla fegt att inte ens skriva vem det är ifrån men jag vet att det är någon från MUH09, ni kanske tycker att eran klass äger (INTE) jag är så himla glad över att jag bytte och är så glad att få slippa er med! JAg vill inte ha något med er att göra, ni skiter ju i mig vad jag gör så sluta skriv massa saker då! Jag gör vad jag vill och ni ska inte lägga er i i mitt liv om ni nu tycker det är så skönt att slippa mig!
Carmen jag vet att det va du som skrev för man såg din hotmail, du är verkligen smart! NOOOOTTT!
Jag saknar inte er ett dugg, jag älskar min klass nu, och vill inte komma tillbax, så stick från min blogg, om ni bara ska kommentera skit!
Jag bryr mig inte ens vad ni kommentera jag tänker göra vad jag vill ändå, ni kan inte bestämma över mig som ni alltid gjort! Har aldrig haft någon chans att vara mig själv, för alla har bara tryckt ner mig! Nu har jag den chansen och ni ska inte fortsätta trycka ner mig! Jag kan anmäla er om ni nu vill det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback