Vilken skön dag det varit =D



Idag har man hunnit med o göra massa saker :D Alltså lördag :P
Det började med på morgonen när min bror kom in o sa att en brandbil stod utanför inte alls långt från huset, en anlagd brand på en bil hade gjort och nu står den där ute helt bränd..
Vid elva så gick vi till stigsons bil tror jag det hette och det var inte alls långt från oss och där var mojje (nicke o mojje) och han skulle sjunga =) har sett han tre gånger nu hehe :P Min bror blev jätteglad han tog kort med han tre ggr och fick autografer ;P
När vi hade sett han så skulle vi åka och hämta två kattungar som i ska ha de heter Frasse o Mimmi ;)
Så nu har vi några bebisar i huset hehe och min lille lakrits :D Mary, Guldklimp o Diamant har inte kommiit tbx än det är säkert ngn som tagit de :'(
Har hunnit med att skriva en låt också! den blev väl rätt så bra men är inte så bra på att spela gitarr..
Va ute o gick innan och tog massor av kort fast har inte ngt kort på denna datorn kommer väl senare :)
Det här inlägget blev ovanligt långt ;P men vi ses väl imorron nu ska jag ta o skriva dagbok med sees! KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback