ångrar..


Lakrtis 8 veckor

Nu har jag ångrat mig vill inte skriva om program och sånt xd hehe jag vet nu vad jag ska skiva om och som jag verkligen tycker är kul :D
Jag ska skriva om allt möjligt XD som jag gjort hela tiden heheheheh fast mest om djur och musik det är mina stora instressen, något jag verkligen älskar!!! och lite vad jag gör och sånt med xD
Är det någon som läser min blogg?? för jag får inga kommentarer, skulle vara kul om fler ville läsa :)
hur ser man om någon har varit inne på ens blogg och kollat??
Just nu sitter jag i soffan och kelar med min katt Lakrits <3 jag älskar alla mina djur :D ska skaffa fiskar med :) fast det blir inte förren nästa år någongång men jag ska iaf :D
Har börjat spela piano igen :D ska spela gitarr med men vet inte om jag ska har gitarr eller sång.. måste fundera på de..

Men nu ska jag lägga in sketna glosor på datorn så uppdatera jag väl imorn ;)
KRAM


Kommentarer

Postat av: linn carlsson

ja de måste vi! nej jag hade inte feber:) man går in på youtube, så står det bädda in under klippet, så trycker du där, sen kommer det fram massa text så kopierar du texten, o när du ska blogga, där man skriver står det html eller nåt sånt, tryck där o så klistrar du in den texten från låten! :)<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback