:D

Jag sa ju i förra inlägget att jag inte skulle säga vad som skulle vara på tis att ni skulle läsa min blogg men måste säga :D:D:D
IDOL börjar på tisdag :D:D <3<3<3<3 yees! det är klockan 20.00 på kanal 4 :D klart man ska se de :)
Imorn är biggest loser Sverige ska med se det det är  samma kanal samma tid ;)
Ett program jag följde i somras vad sex and the city och sedan helt plötsligt så slutade de fast de sa ingenting-... hoppas det kommer igen!! Andra Avenyn slutade för ett tag sen det är ju verkligen helt slut hoppas det kommer repris helt från början :D
Men ska ta och lägga mig nu snart skola imorn och då ska man spela piano :D:D kl nio :)
 KRAM

Kolla gärna denna länken :):)
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=106448995

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback