...........

Ett ta sen jag uppdaterade bloggen ;)
Just nu sitter jag i soffan med lakrits i knät han ligger verkligen på rygg haha xD så det är lite svårt att skriva ;) hehe
Idag slutade man 1 :D nice :P vi gör det på torsdagar efter gympan, det var faktiskt kul idag :P hehe
Skönt med fredag imorn :) och nästa veckan börjar IDOL :D:D <3<3<3<3<3<3
Imorn har man håltimma med och då kan man ju cykla hem xd hehe
Sista avsnittet av fångarna på fortet igår med, fortets mästare skulle vunnit! hoppas det kommer igen ;) tänk  vad kul att vara med där :P hehe fast skulle inte vilja göra något med spindlar eller orma! :O haha time out är oxå slut.. hoppas paralamentet börjar igen :D
men ska väl se om jag hittar på något på datan nu
bye!

Kan inte ladda upp bilder

Kommentarer

Postat av: linn carlsson

jag ska bo i hylte för mamma och pappa åker till turkiet :( hehe kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback