Min brors flickvän



Nyss såg jag en jättebra film på kanal 4 och den hette min brors flickvän :P
Den handlade om att två bröder blev kära i samma tjej utan att veta om det för den ena träffade henne i en bokhandel och låtsades att han jobbade där och sen visade de sig för henne att han inte gjorde de och då började de prata jättemkt och så.. Jag kan berätta lite om vad som händer innan de ;)
Bröderna heter Dan och Mitch och Dan har tre barn men hans fru har dött och de ska åka på någon släktträff och där berättar han att han har träffat någon och de blir helt glada ;)
De säger att han ska ringa till henne och han ska gå för henne :P men sen kommer Mitch hemme med sin flickvän och då visar det sig att det är hon i bokhandeln :O och Dan blir helt :O haha men se den den är bra :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback