Sön..



Nu är helgen slut :/ den går jättefort och veckan går minst lika fort!
Imorron har man sovmorgon till halv 10! nice säger jag bara!!
Måste egentligen göra klart fotografisk bild ska försöka göra de nu efter jag skrivit här i bloggen.. är rätt jobbigt..
Jag fatttar inte riktigt de där med arko hur man ska göra så vet inte riktigt... Börjar blir förkyld också jippi! :/
igår var Rune ute jättelänge! han gick aldrig in tillslut fick pappa bära in han men då började han flyga och det var vid halv 2 på natten.. Men han gillade verkligen att var ute! :D När han satt på burtaket när han nästan precis hade gått ut så tänkte jag att jag ska sätta buren på golvet och då flög han in i fönstret (stackarn) och sedan flög han och satte sig i min säng har en bild på de ;)
Imorron gissa vad som händer då :D Vi ska ta hand om en liten kisse :) en hona =) hoppas den kommer trivas :) när jag har bild på den så ska jag lägga upp :) måste forts plugga nu
CIAO!


Rune i min säng (inte jättebra bild men det var mörkt)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback