Write something new..

Idag har man duschat Rune han tycker det är jätteskönt :) jag gör det varje söndag :P hehe Kurth&Sonya får duscha var tedje helg för de smutsar inte ner lika mkt som Rune ;) heh
Nu tänker jag att jag måste nog läsa engelska boken för vet inte om vi ska göra bokrecensionen på tis.. ååh..
hehe har inte läst så mkt..
Jag tänkte att jag ville ju skriva om något ämne men det har inte blivit.. men en sak har jag ändrat här på bloggen jag lägger upp en musikvideo varje fredag :D så resten av dagarna skriver jag vad som händer o så :)

Hoppas det kommer idol nästa år med!! :D och hoppas samma idoljury är och programledaren Peter Jidhe är ;) hihi
 Snart är ju melodifestivalen med! just de kom på att jag måste gå och göra en sak :) hihi KRAM!


Halmstad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback