110420

heej!
Jag har fortfarande inte lagt upp sen jag såg konsert med E.M.D. i Borås! Men det kommer inom kort :) I promise!
Igår så sov jag över hos Sara :) Vi hade de kuligt ;P Vi var ute och åkte inlines i ca en timme, var skönt att vara ute och åka inlines i detta fina vårväder! :)
Vi grillade igår också, hehe fick lite ont i näsan av korven, men vadå då :P hehehe
Idag så åkte vi till Saras syster för vi skulle mossriva ;) vi höll på i ca 4 timmar och ändå gjorde vi bara baksidan :P Det blev cca 13 säckar! hehehe :)
Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mkt, cyklat, varit ute lite med min lillebror vid skolan...
Ska väl fixa lite med mina bilder eller ngt

Puusss!!!


Här är en fin bild på krokusar när jag skulle åka till borås, bilden är tagen i gnosjö ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback