2011-04-27

hejhej!
Idag har det variit en soft dag hehe :) Hade ju typ inga lektioner :) Bara pianolektion i 30 min :) Nästan alla i klassen är ju i borås djurpark.. så ja det blir väl en sån dag imorn också..
O på fredag slutar man också tidigt :) Denna vecka gå ju sketfort! Snart redan v. 18!
På fredag ska jag till optikern för har så ont i ögonen och det är som om jag ser en prick hela tiden som åker fram och tillbaka.. det blir oftast så i skolan och nöär jag cyklar.. väldigt jobbigt..

Måste göra klart KUHI arbetet, de ska egentligen vara klart imorn.. men jag ska verkligen göra klart de idag!
Måste baka också..
Har precis laddat upp ett nytt videoklipp på min youtube ;) checka! :) http://www.youtube.com/watch?v=xO128L06FEI 
Men måste forts nu..

Kram sålänge!


(från när jag o sara åkte inlines :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback