vårkänslor!


En söt bild på en snigel

Tjena!
Idag har det varit riktigt skönt ute! 20 grader :D! FAst inte så mkt sol.
DAgen började med att jag cyklade till lidl och köpte lite saker, åt sen hemmagjord hamburgare :) bröden också :) mkt godare!
Va ute och gick en lång runda senare på dagen.. det kändes verkligen i benen sen!
Har möblerat om mitt rum, för ska sätta upp nya gardiner :)
Sprang en liten runda :)
Sen har det bara nästan blivit data.. måste egentligen göra kuhi.. men åå vad jag verkligen inte har någon lust!
Men ska iaf se film nu hade jag tänkt, så det inte blir alldeles försent ;)
Det kommer snart komma upp bilder från i söndags :) <3

Har gjort om min header ett antal gånger men är fortfarande inte nöjd.. kommer nog en ny snart ;)

Kram Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback