Veckan slut.. helg igen :)

Hej!
Idag är det fredag! Så himla skönt :) Slutade egentligen 11.40 ;) Fast gick o åt med de i klassen ;) Sen satt vi i oasen o spelade uno :) nice nice ;P
Redan helg! Denna vecka har gått jättefort! Slutat tidigt typ varje dag ;) hehe =)
Idag ¨på historian så satt jag ute o jobbade i två timmar, ingen sa till något om att vi skulle gå igenom de dumma frågorna andra lektionen -.- man blir ju verkligen inte lite arg? Får väl se hur det går på de de provet.. ÅÅÅÅÅH Vad jag hatar historia just nu! eller det gör jag ju alltid!

Jag cyklade hem från skolan vid 13.00 ca ;) Då svängde jag in på ica och hämtade min nya bikini hiih :) Så fin den var :) Nästa månad så ska jag hämta min klänning till avslutningen :) hihi längtar :)
Klockan 14.00 så hade jag tid hos optikern, gjorde en vanlig undersökning för har så ont i ögonen och det är som om jag ser en prick framför mig hela tiden.. Jag ska nog ha linser igen.. hellre linser än glasögon! Ska tbx nästa fredag, så får se hur det blir :)
Men nu pratar jag bara massa trökigt ;)

I helgen händer inte så mkt.. tänkte jag skulle till Taberg imorn för att se Urban Chaos :) Men hehe vet inte vart de ligger, har aldrig varit där så det kommer ju bli lika osäkert som när jag åkte till borås.. Hoppas de spelar snart igen :D! Ni är sååå bra!
Så det blir inte så mkt jag kommer göra i helgen.. ja..
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,, var väl inte många som orkade läsa detta men jaja ;)
Nu ska jag se talang om jag orkar på datan.. annars sätter jag nog på en film :)

Kramar i massor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback