:) <3

Hej!

I fredags så var det sista dagen på feriepraktiken, asså jag vill faktiskt ha mer.. Saknar de..
Vi sjöng i konsertsalen men det var inte alls många som kom, 2 rader typ..
Jag har varit med Tim varje dag också hih :) <3 Älskar dig!

Just nu så sitter jag o lyssna på lifehouse, de är verkligen så himla bra!
Tänkte jag skulle städa upp lite här, är lite stökigt hihi..
Sara vi får ses när du kommer hem igen :)!

Detta inlägg blir inte så långt,.
Ska försöka börja skriva låtar också.. Måste de för projektarbetet..

Går inte ladda upp bild..


Puss o kram!!

Kommentarer

Postat av: emma.

lifehouse är verkligen asbra! :D

vadå för projekt arbete? :)

Postat av: Sara

Postat av: Sara

Ja vi kommer att ses när jag kommer hem hihi :)

Postat av: nathaliesaucedo :')

- Hej, är nyss hemkommen ifrån gävle, därför jag inte kunnat vara aktiv på bloggen, men nu är jag tillbaks :)

allt bra ?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback