Förlåt..

Hej!

Oj nu var det verkligen längesen jag bloggade!
Det har väl hänt en del ;)
Jag har fyllt 18 :P
Börjat på min feriepraktik ;) Det går väl rätt bra, nu är det bara en vecka kvar!!

På torsdag vecka 32 så ska vi ha konsert på holmen i Gislaved kl 19.00 på kvällen :) Kom gärna!!

Igår var vi på rix fm festivalen i halmstad :D!
hihi kan säga vilka som var där :)
- Eric Saade
- Erik Segerstedt
- Eric Amarillo
- Ulrik Munter
- Loreen
- Jay Smith
- Vincent

Tror det var alla ;)
Klart de tog Eric Saade sist ;) Alla väntade ju på han :) hihi han är såååå bra!!! Längtar tills nästa skiva kommer!!
När Han skulle åka iväg, alla var ju precis galna! hah
Massa tjejer sprang framför bilen och det kom vakter med megafon och bara flytta på er!! Skrek de!
hehe jag ville bara se han när han åkte hiih :)
Men det var iaf jättekul! :)
Hade velat åka till växsjö idag! Ungefär samma artister då :) hhi


Imorse när jag cyklade så ösregnade det verkligen!
Jag var sketblöt när jag kom fram, har frösit hela dagen.
Har verkligen varit otursdag!
Först regnet då, sen glömde jag posta ett brev som jag skulle, sen kom jag på att jag glömt min lunch.. nu känner jag mig helt knepig..
hehe bäst o hålla sig inne så ingen mer otur sker ;) hehe

Kan lägga upp lite bilder från igår :D
Jag lägger bara upp från tre artister och husbandet ;) (Tar så lång tid annars)


Ramsells


Ulrik Munter :)


Erik Segerstedt :)


Eric Saade :) <3

Det var lite bilder men det finns mer på min facebook :)
Det som var programledare var Sandra Dahlberg och Eric Weberg ;)

Nu ska jag se postkodkampen ;)

Massor av kramar!! :)

Kommentarer

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- åååh tttack :D !



vgd ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback