Marknad 20/8

Hej alla! :D

Idag har jag varit på bredarydsmakrnad, men hittade inte skor som jag tänkte köpa.. haha köpte ju de förra året så tänkte det finns nog iår med men inte..

hehe men hittade en annan sko haha x) så sööt!

hihi kolla så söta mina nycklar blev haha :D

När jag kom hem från marknaden så cyklade jag te rusta o sen när jag kom hem så åt vi tacos :D hhih älskar verkligen det men man blir verkligen skitmätt!!
Just nu sitter jag lite vid datan o lyssnar samtidigt på eric saade  :) <3
Tänkte jag skulle gå ut lite sen men vet inte vad man kan göra, är ju så fint väder :)

hihi men ha en bra dag iaf! Hörs senare :D

Kramar Gela!

Kommentarer

Postat av: mimmi

fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback