2011-02-15

Det är tisdag och fortfarande lov ;) Har fortfarande inget att göra hehe men ska spela gitarr och piano och sjunger sen tror jag, fast nu har man fastnat här :P
Tänkte jag skulle göra arkon också, fast vet bbara inte hur man gör repristecken hehe får väl skriva allt en gång till :P
Idag så hmm vad har jag gjort.. jo! Har möblerat om lite, flyttade på sängen och garderoben för de ska sätta fast garderoben i vägggen hehe för den är så vinglig så den bara brakar ihop hela tiden så nu har jag alla kläder på golvet..  hehe ..

JAg har för det mesta städat idag.. tänkte jag skulle göra matte men de har inte blivit.
På torsdag kanske man ska träffa vissa i klassen, vet inte än,,

Men aja ska väl kommer på ngt att göra hehe KRAMISAR från mig! <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Ja det är jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback