2011-02-17

Hej!
Ska inte säga vad har haha TRÅKIGT! Asså förlåt för att jag bara bloggar om att jag har tråkigt men det har jag verkligen men ska försöka ändå vara lite positiv i det hela... Om det nu går..
Men kan väl säga vad som hänt idaag!
Gjorde maten innan ;) Det blev dillstuvad potatis och isterband! Blev faktiskt gött! Sen har man varit ute och gått lite.. :P När jag kom hem fortsatte jag på min låt jag börjat skriva ;) Nu har jag idéer igen! Behövde nog bara ta en liten paus men jag tycker faktiskt den är riktigt bra om jag får säga det själv :P
En sak som är ovanligt är att jag redan börjat läsa svenskaboken! Är snart på halva och det är hela 2 veckor kvar! hah känner mig faktiskt nöjd med att ha läst så långt :P


Här är en bild på lilla frasse! hehe lilla och lilla...

Just nu har jag fastnat vid datan men ska nog kanske fortsätta skriva på min låt :) Måste ju börja i tid inför det i trean :P Har en stor sak jag ska göra :)
Ska försöka städa upp lite också! Ser ut som ett bombnedslag haha XD Kolla mailen lite, fb.. jaa bara tråkigt..
Men nu måste jag springa! ha det så länge!

KRAM <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Ja facebook har jag. Min msn har jag tagit bort.

Postat av: Hanna

jaha :) Hon är en mycket god vän till mig som jag känt hela livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback