Bara en vanlig tråkig dag..

Jag vet inte varför jag bloggar, finns ju ingenting att skriva om ändå men har ju så trååkigt haha XD
Sara har inte varit hemma på hela lovet! Hoppas hon kommer hem på fredag så vi kanske kan ses lite iaf :)
Det blir ingenting men klassen imorn, får vara hemma och tråka som vanligt :/ Vill träffa er också!!
Jag har som sagt inte gjort någonting på lovet mer än att städa och sitta vid denna dumma data! En sak är nästan planerad iaf! Ska till min moster på lördag :) Var så längesen! Man får träffa Robin och hans lillasyster julia :) Kommer bli kul :D! <3



Just nu sitter jag och tjockar mig med chips och ostbågar hehe och dricker te, vilken kombination! haha XD
Jag har inte gjort någonting vettit idag... ååååh varför ska man ha så tråkigt på lovet :( Vill ju träffa mina vänner men det verkar inte vara någon som vill eller kan :/

Hejdå :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback