freeedag..


frasseomimmi som små :)

Hej!
Idag har man inte varit i skolan länge hehe :P Började 11,40 och slutade 12,30 hehe nu är jag verkligen jättetrött! Men skönt att det är helg :) FAst som vanligt vet jag inte vad jag ska göra.. jo ska kanske va med sara imorron :)
Just nu sitter jag i tv-rummet här vid datan, och tv:n är på.. Let´s dance trodde jag började snart.. men är visst om två timmar.. vad ska man göra tills dess. orkar nog inte sitta vid datan så länge då blir jag ännu slöare....
Det blev ett tråkigt inlägg.. vill gööööööra ngt!!! :D!

Längtar så mycket till våren och sommaren nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
hehe jaja men sees!

Kommentarer

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- Men fråga du på affären, dom borde hade!

De är skit gott ;)



Jaha, jaag har lov nu denna vecka som kommer :)

Postat av: BeautyByN

Trevlig kväll! I min blogg finns det ett inlägg med våren 2011. Det kommer mera tips så småningom kika gärna in och skriv vad du tycker.

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

-Skulle jag kunna lägga in sen<3

;) dume :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback