HAHAHAHAHAH (ondskefullt skratt)

Hej!
Idag har det bara varit vanlig skola.. Ska inte prata om pianolektionen.. jag älskar att spela piano men blir bara så galen :/
Längtar mycket till sommaren nu! Kommer verkligen bli så himla kul när vi ska va i stugan :D!
Det blir inte ett så långt inlägg för det finns inte något att skriva om..
Imorron har jag sovmorgon till 9.35 :) På fredag har jag bara en lektion! Känns nästan onödigt att gå men tur man har så nära ;P hahahahhh har ingen tråkigt dum histora imorron eller fredag hahhaahha (ondskefullt skratt) Inte nästa vecka heller!!! :D:D::D:D:D:D::D!!! hiihih för praktiken!!! SÅ HIMLA GLAD ATT JAG INTE HAR DET! :D!
Men ska gå nu seeeees! :D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Tack! :D Vad glad jag blir!

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

sv. Ja de kan jag kanske göra :) Har också tänkt på de ^^

Håll utkick!!

Händer i helgen då?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

svar: de borde finnas laktosfri.. :o

Men jaja.. tror de finns :)

gå in på "ica / coop" eller vart du nu vill handla !



I helgen ska jag slappa bara :D

Har du lov nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback