korvbröd

Hej!
Igår var man med Sara en stund :) Vi gjorde inte så jättemkt :P Mest pratade och sjönd singstar :)
Melodifestivalen var igår med :D! Linda Bengtzing och Nicke Borg gick till final :) Jag har gått vidare i iDream igen :) Nu har 32 klarat sig vidare! Så röösta!!! sms:a YMG Angela till 72550!! kostar 5 kr/sms.. Men ett sms skadar väl inte? :P


Idag gick jag upp vid klockan 10 ca och har har bakat korvbröd :) Hoppas de blev bra hehe måste smaka :)
Jag har inte gjort så jättemkt idag annars.. jo läst svenskaboken och det måste jag göra mer idag med! Orkar inte läsa klart hela imorn -.- är så jobbigt..
Nä nu ska jag nog smaka korvbröden och sen ska jag nog ut och springa en runda :)
KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback