Önskar jag kunde få min dröm sann en dag!

Hej!
Jag blev klar med låten jag gjorde igår och den var till min vän sara :) Hoppas du gillade den :)
Jag har massor med ideér i huvudet hela tiden! Jag vill skriva bara mer och mer, jag ska skriva en till nu!
Den kommer nog handlar mycket hur jag känner nu och hur mitt liv är.. Vilka tankar som strömmar igenom huvudet!
Jag hoppas verkligen någon dag att någon förstår min dröm och att jag skulle kunna få göra något med min egna låtar!
Nu ska jag sättta igång!
SEES!!!

Kommentarer

Postat av: sara

Jag vet vilken din dröm är :) och jag ska försöka hitta en studio där du kan få spela in dina egna låtar för en bra summa :). sedan så bara måste vi åka till en fotografstudio och ha de dö kuligt :) <<3<3<3<3 många kramar din bästa vän Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback