Eric Saade :D!

Hej allla! :)

Idag är det verkligen ett skitväder.. bara regn o regn och åter regn..
Men det kan ändå vara mysigt när det är så ibland :)
Idag har jag inte gjort så mkt, tänkte jag skulle simmat innan idag men tappade lusten hehe och det regnade en massa.. Så ska simma imorn istället :)
Det känns så skönt efteråt när man har simmat :) Men när jag simmade igår så var det en utlänning som simmade med cyklop under och kollade när man simmade-.-

Nu klockan nio så ska man se kronprinsessans födelsedag, inte så för att jag ska se för det men för att Eric Saade ska dit :D! Måste se då :D!
På ett sätt hoppas jag vädret är lite såhär imorn med för då är det mysigare att simma :)
Men det skadar inte om det blir varmt o soligt igen!

Jag har börjat lägga up massa videor på min youtube kanal :)
Jag tänkte jag skulle lägga upp ett klipp här på en ny låt, men den är inte klar riktigt så den låter inte jättebra..



Jag ska börja lägga upp klipp när jag sjunger :)
Det blir både cover och egna låtar :)
Skulle va kul om ni säger vad ni tycker :)
Gå gärna in på mn youtube kanal, jag heter gelason93. Det är mycket gammalt på den, 2 år sen hehe

Men nu ska jag se eric saade :D!

Kramar Angelica

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej! Jag har en liten tävling på bloggen som heter Veckans Eric Fan så det skulle vara jätte kul om du ville vara med här har du dirket länk: http://theericsaades.blogg.se/2011/july/veckans-eric-fan-1.html#comment



Kramizar :D <333 /// The Eric Saades <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback