Min framtid..

Hej alla!

Idag så har det inte hänt så mkt, man har bara suttit hemma o inte gjort så mkt. Funderade på att åka o simma men det blev lite sent så jag gör nog det imorron istället ;)
Jag har börjat skriva en ny låt som faktiskt blir rätt bra :P Lyssnat på eric saades nya skiva :) Älskar den! Den är verkligen såå bra :D!!! <3


Jag har inget planerat så i veckan än.. men till helgen så ska vi nog till mormor :) Då blir det att sova i tält om vädret håller i sig :)
hehe hoppas ni blev lite sugna på att åka till stuga ni också :) det var så braigt där ;P

Jag älskar verkligen musik! Det kanske ni redan visste men min dröm är att få jobba med musik i framtiden och beröra människor med min musik :)
JAg tänker aldrig ge upp detta utan ska kämpa med att den ska bli sann!
Föresten nu när jag ändå pratar om detta så går gärna in på denna sida --> http://thenextbigthing.se/geeeela 
Här kan ni se video när jag sjunger och höra musikfiler också :)
Ni kan också bli medlem där, om du inte är så intresserad av att sjunga och lägga in musik så kan du bli medlem som jury och kommentera och ge kritk till artister, som jag då är på denna sida ;)
Det skulle vara mycket uppskattat om du ville gå in på den sidan :) En liten hjälp på traven med min dröm :)

Men nu ska jag nog lyssna på eric saade igen :) hih

KRAMAR Angelica

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback