Nya video på min youtube kanal ;)

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men var aldrig vid datan och var rätt trött så satte på en film istället :)
Raise your voice! Den är så bra :) Kärlekskomedi + musik, allit braigt i en film :D!

Hmm.. vad gjorde jag igår.. jo eller jag gjorde inte så mkt.. Jag simmade 1,2 km på en timme ;) Tänkte jag skulle simma imorn men det blir inte för vi ska till mormor och stanna där en natt tror jag :) :)

Idag har jag inte gjort så mkt än, hehe lyssnat på eric saade igen (A) sorry om jag tjatar om han hela tiden (A)
Nyss ätit hamburgare, mätt blev man iaf!!
Jag har inte spelat in någon ny video än men kan lägga upp en lite äldre som jag ät rätt nöjd med :)



Jag har börjat ladda upp mycket video på youtube nu ;)
Senare i aug när jag köper min studio så kommer det bli bättre ljud och så :)
Jag ska spela in en egen skiva med egna låtar ;)
Det är snart ett år sedan jag spelade in denna videon ;) Det var denna jag tävlade med i iDream och jag kom på 11e plats :D! Så himla coolt!! Iår har jag sökt igen, fast med en egen låt :)

Om någon timme så ska jag till rusta och affären med mamma, ska se om jag hittar något ;)

Men kanske ska spela in en ny video som kommer upp imorron eller kanske redan idag :)

Kram på er alla som läser min blogg :)


Kommentarer

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- tack gmn, och du äger på att sjunga <33

Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- tack gmn, och du äger på att sjunga <33

Postat av: yo

du är jätte bra på att sjunga <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback