Simmat

Hej!

Vid klockan 4 ca så cyklade jag och simmade i en timme :)
Det kändes skönt o simma ett tag :)
När jag kom hem så bakade jag en massa hehe ;) Kolla http://sarelaphoto.blogg.se om ni vill se vad jag har bakat ;)

Vi klockan 12 nu ca så ska jag  nog sätta på en film så det inte blir alldeles för sent ;)

Jag har sagt det många gånger men Eric Saade är verkligen min idol nu! Han är så himla bra:D! <3


Imorron vet jag inte vad som händer, ska iaf se på tv på kvällen det med att kronprinssesan fyller år, eric saade är där hihh :)
Tänk, jag fyller år nästa vecka! :O Känns inte ens så!!
O nu till helgen så ska vi till mormor och bli fiirad där också :P
men ska kolla runt lite på datan och sen se på film :)



Hejdå vi ses kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback