9e juni

Hej!
Igår torsdag så hade man sovmorgon till 11,25 och fick då reda på betyget i ljudteknik och arko ;)
Sen fikade vi med klassen när vi egentligen skulle ha matte :) Slutade sen vid två :P
Sen hände inte så mkt här hemma..
Idag så började vi 08.15 och jag är ju bara med i kören så slutade vid halv 10! :) Imorron sommarlov!
Fast jag måste cykla dit igen för måste lämna ljudteknikboken! Glömde att lämna den!
Imorron har vi 4 uppvsingar så slutar vid 12 ngt ca..

Jag har börjat fundera på om man ska börja blogga om något tema eller något, för kanske inte så kul o bara läsa vad man gjort ;) Något inom musik iaf ;) Ni får gärna ge ngt förslag man kan blogga om :)
Men nu ska jag nog snart cykla o lämna boken så jag inte glömmer det!

Kommentarer

Postat av: STYLE CRUSH, UPPSALA

sv: tack snälla du! välkommen tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback