2011-03-01...

Hej!
I detta inlägget tänkte jag skriva om vad som hänt i veckan och så och lite andra saker..
Det har inte hänt så mkt.. Skolan som vanligt, igår satt jag ca 3 timmar och läste klart svenska boken! Det var jobbigt! kännde mig helt slö efteråt, är allergisk mot att läsa böcker för länge! Idag hade vi redovisning skriftligt där vi fick frågor om boken som vi skulle svara på.. Gick väl rätt så bra..  Idag på engelskan så hade vi övning inför nationella och så klart så glömde jag mina glasögon och hade jätteont i ögonen... Det var jobbigt då!
Förlåt nu bara klagar jag..
Har inte mer o säga om vad som hänt, nu ska jag prata om något annat...


Jag är ju så himla blyg hela tiden, och jag hatar verkligen de! Det börjar bli mycket bättre i skolan och jag försöker hela tiden! Börjar känna att jag kommer in mer i klassen nu, även fast det nästan tagit ett helt år! Blir så himla arg på mig själv :( Men jag är inte alls van vid att alla är tillsammans, har aldrig haft så många vänner i klassen, är så glad att jag bytade för ni har så kul hela tiden :) Jag har nog tjatat om detta tusen gånger men jag försöker o prata för de mesta hela tiden, och vissa dagar är bättre än andra o vissa ja...
Den klassen jag gick i innan, jag vill inte ens tänka på den längre! (vet att alla kan läsa detta, struntar jag i) ååå!
Det var bara jag och två till som var och resten var hela klassen,.. På de sättet så ångrar jag att jag inte valde direkt till gislaved, men ändå inte för då hade en bara härmat efter -.-
Jag var bar tvungen att skriva lite.. är så himla glad att jag går i eran klass och ångrar verkligen ingenting att jag bytat hit! Höstterminen som var år 10 har nog aldrig gjort så mycket på en termin! Har aldrig hittat på saker med ngn klass jag gått i innan! Jag har varit lite retad kan man säga i högstadiet.. Alltid varit blyg.. =( jag HATAR verkligen de :'( O nu när jag började i er klass så alla är så snälla o ''normala'' hehe hoppas ni fattar.. Inte sånna som tror de är bäst o coola och massa.. Det är så kul när vi hittar på saker tsm! Längtar till varje gång! Hoppas vi kan träffas massa på sommaren! Längtar verkligen till sommaren nu! <3

Men ni hade inte behövt läsa men kände för att skriva lite..
KRAM


Kommentarer

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- tack hurmårdu?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback