2011-03-24

Hej!
Oj var ett litet tag sen jag bloggade :P Men har inte haft min data på ett tag, men har jag den igen :D! Så himla nice!
I veckan har det väl inte hänt ngt speciellt ;) hehe nä det har de inte ;P eller jo!
Urban chaos var med i radion ;) (ett väldigt bra band :D) Hoppas ni lyssnade ;) hhehe satt med hörlurar i matsalen ;) Ville man ju inte missa ;)

Nu är verkligen våren påväg! Såg krokusar idag :D Måste leta efter de här hemma imorn så man kan ta lite vårbilder :) Det har varit jättefint väder också! :) 12 grader! Hoppas verkligen det är lika fint väder imorn! :) Nu får det verkligen INTE bli mer snö!!
Snart April också!
Den 5 april ska jag spela piano i centrumkyrkan ;) kom o titta kl 18.30 om du vill ;P hehe kanske inte så intressant ;)

Men nu måste jag egentligen göra historia, och ska nog äta något, men sees :)


Halsband vi fick när vi gått lucia :=)


(p.s 4 månader kvar till man fyller år hehe d.s)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback