2011-03-30



Tjenare bloggen!
Var ett tag sen jag skrev igen, men det är för det finns ingenting att skriva om!
Kan säga min dag i punkform :)

  • Ensamble
  • Ljudteknik
  • Noaks ark
  • Engelska
  • cyklat hem
  • ätit kalops
  • spelat gitarr o piano
  • data
  • ännu mer data..

Ja ni seer det händer inte så mkt..
Men kan iaf berätta lite av min konstiga dröm haha XD De jag kommer ihåg!
Det var något att när jag kollade mig då i spegeln haha jag var en kille eller ngt haha och hade en sån frisyr som killarna ha i klassen hehehe såg skitkul ut! haha kom ihåg drömmen i skolan, så kändes konstigt hhaa XD
aja men det var inte så mkt, men drömmen var i af skum! VAr något med att vi skulle spela okcåså!

hehe dettta blev ett kort inlägg.. borde göra historia men orkar inte!

KRAMIS på er!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/lordag-dagens-blogg-d.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback