Har lite tråkigt.. så gör en sån här :)

10 vanor jag har!
- När en viss sjukdom går på vintern så måste jag hålla andan och blåsa ut luften ur munnen när jag går förbi någon..
- Jag måste gå på V/K brunnar men får absolut inte gå på A
- Knakar fingrar o tår (försöker sluta)
- Sitter och skriver mitt namn med fingret på benet
- Måste alltid göra något innan jag somnar (innan iaf)
- Ordet godnatt måste vara det sista ordet innan jag somnar xD
- När jag sätter mig vid datan måste jag gå in på fb
- sjunger nästan hela tiden
- När min katt ska gå ut så måste jag krama honom och säga ''hejdå lakrits kom snart tillbaka'' heh
- Helst måste jag ha en katt i sängen för att lättare kunna sova

10 bra saker med mig
- Går i en superklass :) 
- Är oftast glad
- Allt är mkt lättare nu än för ngt årsedan
- Jag hittar på mer saker nu med kompisar än förr
- musik
- saker som ngn säger stannar hos mig
- Lärde mig åka skidor på mindre än en dag :)
- Älskar djur! SKulle aldrig kunna skada ngt..
- Om någon behöver prata så lyssnar jag
- När man väl lärt känna mig riktigt bra så gillar du mig mkt ;)

men finns även 10 dåliga saker med mig
-
Är väldigt blyg..
- Har dåligt självförtroende
- Inget tålamod
- Blir alltid sugen på något!
- Har svårt att prata i stora grupper 
- Om man ska läsa en bok eller öva prov så väntar jag allrid i sista sekunden.
- BLir väldigt lätt uttråkad
- Känner lätt att jag blir osynlig i stora grupper.. 
- Känner ibland mig bara så himla dum om det inte är ngt jag fattar och sen alla andra gör de
- Dålig förlorare

STORA mål jag har detta året 
- Jag inte ska vara så blyg, kunna prata i stora grupper!  
- Skrivit många nya låtar
- Så jag kan vara mig själv vart jag än är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback