Superbra helg :)

Heej!
Oj var ett tag sen jag bloggade igen.. men har inte fått min data än och har haft fullt upp i helgen :)
Igår var jag och såg Urban Chaos :) De är riktigt bra =D! Kolla deras myspace ;)
Idag har jag varit i hillerstorp, eller nu under kvällen var lite mys ;) Spelade kort och såg film ;) Fast åkte hem för tifigt ;P
I veckan som varit har det väl inte hänt något speciellt.. jo att det kommit massa dum snö igen :@ blir så arg! Det ska bli vår nu! måste ta vårbilder! just de måste göra klart fotouppgitfen och läsa min dumma engbok!
Sätt på P4 på tis kl 11,30 ca ;) Då kan du höra Urban -chaos i radion :P hehe gör lite reklam för de för de är så himla bra ;) 

 

Jag har gått vidare i iDream igen :D:D! Nu har 16 stycken gått vidare :) Nu kan du rösta fram till den 25 mars kl 20,30! :) sms:a YMG Angela till 72550! Tack så jättemkt för din röst :D! O tack så jättemkt för alla ni som hållt mig kvar i tävlingen :D! JAg hoppas ni vill fortsättta stödja mig i iDream, betyder så mkt! :) Hoppas ni för...står det!
Du hittar mitt klipp här:
www.idreamnation.com
TACK! ♥

Ha det bra alla! Ska försöka uppdatera oftare ;)
KRamizar <33

 få bli en liten sommarbild ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Vad bra! Med mig är det strålande :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback