Våren börjar närma sig :D!

Hej hej!
Nu är helgen slut igen.. DAgarna går verklligen suuperfort!!
JAg har inte gjort så mkt i helgen som vanligt.. bara varit hemma.. I fredags var man ledig hihhi :) Inga lektioner :)
Igår var det melodifestivalen! Andra chansen! JAg tycker verkligen the Moniker är jättebra! Älskar verkligen de numret han gör på sen! Man blir så himla glad av att se och höra han :)


Idag har jag inte gjort så mkt men kan säga i punktform vad jag gjort ;)

  • Vaknade vid 10
  • Spelade piano
  • Åt korv med bröd
  • Tränat + sprungit en runda
  • Plugga kulturhistoria ute :)
  • Duschat

Just nu sitter jag vid datan men ska fortsätta plugga har ju prov på tis.. Men det är inte så jättesvårt..
Men nu måste jag gå men vi hörs! :D


En bild jag tagit :) vårbild :)

Kommentarer

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

läget <3?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- Inte så braa.. ramla av hästen idag.. :(

händer sen ?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

Jag slog mig.. :( <3



Händer idag?<3

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- hästen drog iväg i fullgalopp påå en hal isväg,

Sen så slängde jag mej av.. så har inflammation .. ;s

Tack för duu du fråga !

Kram <3

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- ttack ;)

Händer sen ?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- svarar på kommentarer ;)

läget ?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- Ja jag vet:D <3

samma.. <33 vgd?

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- okej, inte mkt musik :) hur är de idag då?<3

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- bra :)

Vgd ?<3

Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- bra :)

Vgd ?<3

Postat av: Evelina

fin blogg du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback