14:e maj

Hej!
Några dagar sen jag skrev ;) Men som jag sa på min o saras blogg så kommer jag nog inte vara här på hela v.20! För vi har massa saker varje dag i skolan, asså prov, så kommer inte kunna blogga, men bara så ni vet ni som läser ;) Är ju inte annars jättebra på att uppdatera (A).

Idag är det lördag :P Har inte alls gjort mkt, skulle egentligen pluggat mer än vad jag gjort.. Asså åå! Aldrig blir det som jag säger, att jag måste plugga massa men det blir knappt ngt.. har spelat gitarr, gjort jättelite matte, men måste egentligen göra mkt mer. har läst en sida i ljudteknik fastän det är tusen! Det måste jag verkligen göra mer! Och vi har prov på måndag och jag vet inte ens på vad :O! Inte bra asså...

Nu har jag precis spelat in en ny låt som jag håller på o lägga upp på youtube ;) Det är en svensk låt, den heter men dig känner jag mig hel :) Gillar texten, men melodin är väl inte den bästa, få se vad ni säger om den är bra eller inte ;) 
Men nu måste jag fortsätta med plugg eller ska försöka iaf..
Idag är det eurovision! Klart man ska se det! Eric Saade ;D Hejja!! Sverige!
Men nu måste jag verkligen gå ;)
ja just de!!! Lakrits fyller 6 år idag :) Grattis på honom :)


En bild på lakrits för han fyller 6 år idag :D



Kommentarer

Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

så sööt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback