24e Maj

Hej!
Var ett tag sen nu! Men har som sagt haft fullt upp hela förra veckan med massa prov och i helgen som var så hjälpte jag till o flytta möbler och massa saker för farmor skulle flytta. I söndags så blev det inte för mamma åkte till halmstad till sin kusin för de sen skulle åka till stockholm på måndagen! Så fuskigt vill också till stockholm nuu!!
Men allt har gått bra :) Imorn får hon åka hem fast hon kommer inte förens på tors, för ska sova i halmstad imorn.

I måndags så hade jag två prov, bååda musik med noter också, det kändes i huvudet efter det kan jag ju söga, men hoppas det gick bra, det kändes rätt bra ;) (heeh det var visst igår måndag var xD)
Idag har jag verkligen haft en otursdag! Imorse regnade det jättemkt men som tur var (då hade jag lite tur) så regnade det inte när jag skulle cykla hehe ;) Men då till oturen ;) JAg tappade min almencka, mina nyklar, på morgonen skärde jag mig på ett papper i nagelbandet så det började blöda jättemkt! Sen så skärde jag mig på ett korvpaket, sån hård plast, pålägg asså.. När jg skulle prata om min bild i foto så blev jag skitnervös och kände mig helt röd i hela ansiktet! När jag kom hem så skulle jag steka pannkakor! Blä det gick hur dåligt som helst! Alla gick sönder! Förutom en som blev "lyckad". Skärde mig också när jag skulle raka benen -.-
Hoppas inte på mer otur nu! Kommer säkert börja åska eller ngt nu för det...
På tal om väder, det var jättekonstigt innan! Jg sprang en runda och då var det jättemörka moln men jag hann precis hem innan det började regna. Sen vid kl 9 kanske så var det jättekonstigt väder! Det började helt plötsligt att blåda och regna skitmkt! Var ju nästan storm! SEn kom solen och då var det ett jättekonstigt ljus! Var ju nästan läskigt! Nu blåser det inte så mkt..

Imorron onsdag så har vi friluftsdag, ska åka vattenskidor! ÄR så nervös! Har aldrig gjort det! Undrar hur det kommer gå ;) Hoppas det inte är så kallt ute! Kommer ju frysa halvt ihjäl!!.. Få ha med mig varma kläder ifall det skulle bli iskallt hehe :)

men ska väl lägga mig nu snart, ska borsting mining tänding försting :) hihi
Sov göttisch alla! :)


Här får ni en lite kulig bild hehe ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback