30 maj

Tjenixen!
Helgen har varit bra som jag skrev i förra inlägget ;)
Idag så har det varit skola och hade sovmorgon för är klar med det med projektgrejen :P
Fick VG i gemu :) (måste bara säga det :))
Alla bara försvann innan idag hehe hittade inte någon! Fast jag gick aldrig och kollade i i musiksalen så.. hee jag satte mig ute och läste min svenskabok -.-
ehm hehe måste nog egenltigen läsa mer men jag kan berätta lite om den.. vill INTE ha bokredovsinng blä! -.-

På the next big thing går det rätt bra :) Igår låg jag på plats 18 och idag 21, men kommer snart bättre igen :) och Urban Chaos är på förstasidan nice :D!  Hoppas det går bra för er :)
Nu måste jag torka håret om det nu går att borsta hehe bara skölje av de så får väl stå i en halvtimme och slita med de hehe :P
men det blev ett litet inlägg iaf ;)


Massa fina dikter på vårat toapapper x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback