9e maj :)

hej!
Idag har det varit en riktigt bra dag :)
Eller kan ju säga vad jag gjort i helgen :)
I fredag så hände inte så mkt.. såg talang.. dagen var ritkigt seg på kvällen..
I lördag så  var det tänkt att jag skulle till gnosjö på L.O.L. men hade ingen som kunde köra, så det var nära att det inte blev.. för sen när de kunde så hade jag ingen lust.. men det var verkligen tur jag åkte! För ångrr verkligen INTE att jag åkte dit!
Det verkade som det hände ngt där! :) För nu i skolan så kan jag prata mkt mer och känner mig som mig själv :) åå så glad jag är :) Har inte varit någon dag denna veckan jag åkt hem och kännt mig nere.. heh fast det är ju bara måndag men ändå :') 'Det känns bara såå bra :)
Såklart så ska det bli bättre nu när det är sommarlov.. men man måste ju verkligen träffas på lovet!
ville bara berätta  lite om min dag :) Vi satt ute också i solen :) va skönt :)

Ska nog slinga håret imorn ;)

KRAM sålänge :)


Kommentarer

Postat av: soininen's - FOTO

Nu är finalisterna från tävlingen uppe, kika in och se om du gick vidare!:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback