Gisledagarna :) 27-29 maj

Hej!
Idag (eller hela helgen) så är det gisledagarna ;) Den har varit mysig ;)
Igår var vi på marknaden och jag köpte nya skor ;)



Idag var vi och såg karnevalen, när drum&drill corps gick :) Sara är ju med så vi gick o kollade på det :)
De var riktigt bra :) men har tyvärr inget kort här.. Det såg kallt ut ;)
Efter det så gick vi på marknaden och jag köpte min klocka :) Den är jättefin!



Jag köpte mors-dag present också :) Kan lägga upp bild på den imorn, så inte mamma ser ;)
Det har inte varit så fint väder.. men vi åkte sen hem och åt lite.
Senare vid klockan 18 så åkte vi till tivolit för min lillebror ville åka ngt, men det kostade rätt mkt så han åkte bara radiobilarna. Vi gick sen till stora scenen och där spelade sen Felicia, Sanna Nielsen, Shirley Clamp och hilda :) Senare kom Uno Svenningson in också och sjöng lite:) Det var en jättebra konsert :)


Felicia (hon går på lundåkerskolan)
Hon sjöng jättebra!


Hilda :)
Jättebra låtar :) (Har varit med i lilla mel)


Shirley Clamp :)
Hon var rolig :)


Sanna Nielsen :)
Hon är riktigt bra :D!


Sanna o Shirley sjöng tsm också :)


I slutet så kom alla in förutom då felicia. Uno Svenningson kom också ;)

När det var slut, vi höll verkligen på o frysa ihjäl och fötterna hade domnat! Men vi gick dit där de hade bussen för man kunde få autograf ;) Så vi gjorde det och tog ett kort med de ;)
Det har varit kul ändå idag, fast skitvädret!

Många kramisar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback