Vattenskidor!!

Hej!
Tänkte jag skulle försöka börja bloggen lite oftare :)
IDag då så åkte vi vattenskidor :) Först när jag såg det, det såg läskigt ut, jag tvekade först men sen bara, äsch jag gör det! Kanske missa ngt kul annars :) Det var verkligen skitkallt när man skulle vänta, jag fick ta på mig en jätteblöt våtddräckt och då blev det ju kallt för det med, man hackade tänderna hehe.
När jag hoppade i vattnet så hade jag skidorna på, de bara gled av på sidan hela tiden, de var för stora, och de i båten kollade konstigt på varann, som om jag vore dum eller ngt -.-
Men jag fick ett par andra skidor, ett par mindre ;) Då gick det mycket bättre, första försöket gick inte så jättebra, men tror det var andra eller tredje försöket så stod jag upp ett tag och det var kul :) Jag hade kunnat stått längre men satte mig ner hehe :) Det var inte så kallt i vattnet som jag trodde ;) Men frös ändå skitmkt!
Vi åkte hem sen efter jag var klar, bra tajming ;) Men frös skitmkt! Fryser faktiskt lite fortfarande och det är nästan 4 timmar sen vi åkte! Har tagit mitt första dopp iaf ;)
Men ska nog duscha nu snart ;) Blir kanske lite varmare också, och vatten var jättesmutsigt! Man blev helt brun hehe!
Men hejdå o kramis till alla som läser min blogg :)


vill ha såhär varmt som det var denna dagen igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback