1 november

Hej! Jag har ju sagt innan att det inte har gått o blogga från mobilen men jag har kommit på hur man gör=] Så nu kommer det nog bli lite mer bloggande än vad jag brukar nu när jag inte är inne så mkt på datan längre;) Idag har jag inte gjort så mkt, gick upp vid 11 typ:P åt frukost, skickat lite, spelat gitarr;) Har varit en lugn dag idag, nu ska jag dammsuga.. hade jättelust innan hehe men nu har jag ingen lust igen.. åt nyss clemmis också=] När jag dammsugat så blir det o sätta upp nya gardiner i mitt rum, eller de har inte varit några där på hur länge som helst:P mkt mysigare med;) Imorgon ska jag o en kompis till Halmstad, har inte träffat henne sen jag slutade nian o det är ett tag sen nu;) så det kommer bli kul=) Nu ska jag dammsuga men hoppas ni haft en bra dag=)

Kommentarer

Postat av: maja - blogg om vardag!♥ ©

svar: vad kul att höra!

den har varit kanon! <3

vad göru då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback